Τρίτη, 31 Μαρτίου 202001:03:11

Ηράκλειο

Δεν ήλεγξε ο πιλότος και τράκαρε το αεροπλάνο... με το αυτοκίνητο στην πίστα!

Pin It

 

 

Η κινητοποίηση ήταν άμεση, οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και αφού ελέγχθηκαν όλα, το αεροσκάφος πέταξε τρεις ώρες αργότερα

 

Τέλος καλό... όλα καλά για μια σπάνια περίπτωση ατυχήματος εντός πίστας στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, όπου χθες το πρωί ένα αεροπλάνο... τράκαρε με αυτοκίνητο, προκαλώντας ευτυχώς μόνον υλικές ζημιές και λόγω της σοβαρότητας του περιστατικού, μάλλον ασήμαντες!

Όλα συνέβησαν λίγο μετά τις 11 το πρωί. Η πτήση της EUROWING με 115 επιβάτες είχε λάβει το πράσινο φως από τον Πύργο ελέγχου για να ξεκινήσει τη διαδικασία της τροχοδρόμησης και να ξεκινήσει την πορεία του για να κατευθυνθεί προς τον διάδρομο απογείωσης.

 

Όπως συνήθως συμβαίνει ένας υπάλληλος της SWISSPORT δίνει τις τελευταίες οδηγίες και δίνει το τελικό ok, κάνοντας το σχετικό νεύμα στον πιλότο. Και αφού όλα είναι εντάξει αποβιβάζεται στο αυτοκίνητο και αποχωρεί από την πίστα για να αναχωρήσει και το αεροσκάφος.

Όμως, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του CRETALIVE ο πιλότος δεν τσέκαρε, ως όφειλε, αν η υπάλληλος ήταν αυτή που ήταν εξουσιοδοτημένη για την τελική αναχώρηση του αεροπλάνου, φαίνεται πως μπερδεύτηκε με άλλον υπάλληλο και υπέθεσε πως δόθηκε το τελικό σινιάλο, το οποίο δεν είχε δοθεί πότε! Εκείνος άρχισε να κινεί το αεροπλάνο χωρίς ως φαίνεται να ελέγξει πως το αυτοκίνητο προσωπικού δεν είχε απομακρυνθεί και ο κινητήρας του AIR BUS χτύπησε το σταθμευμένο αυτοκίνητο στο καπό!

Η κινητοποίηση ήταν άμεση, οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και αφού ελέγχθηκαν όλα, καθώς το αυτοκίνητο έπαθε ζημιά, αλλά ουσιαστικά το αεροσκάφος γρατζουνίστηκε, αναχώρησε τελικά τρεις ώρες αργότερα για τον προορισμό του!

Δεν ήλεγξε ο πιλότος και τράκαρε το αεροπλάνο... με το αυτοκίνητο στην πίστα!

 

Δεν ήλεγξε ο πιλότος και τράκαρε το αεροπλάνο... με το αυτοκίνητο στην πίστα!

 

 cretalive.gr
Pin It

 

 

  

 

 

 

 

 

 

                          

                        

              

                                 

        

                                           

          

 

 

 

      

                       

       


     

 

        

Back to top
Go to bottom