Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 202007:25:44

Ήξεις Αφήξεις

Σκληρές αερομαχίες μεταξύ Λήμνου και Λέσβου – Έλληνες πιλότοι: «Δεν πέρασαν καλά οι Τούρκοι»

Pin It

 

 

Η Τουρκία αντιδρά με οργή στην διεθνή απομόνωση στην οποία έχει περιέλθει λόγω των πράξεών της αλλά και της επιτυχίας της ελληνικής διπλωματίας, ειδικά με τον αγωγό East Med, αλλά και γενικώς στη διεθνή διπλωματική σκηνή.

 

Η Τουρκική αεροπορία έστειλε 8 μαχητικά της στο FIR Αθηνών, παραβιάζοντας τον Εθνικό Εναέριο Χώρο της Ελλάδας σε 12 περιπτώσεις, γεγονός που σταδιακά οδηγεί σε περαιτέρω κλιμάκωση στο Αιγαίο.

Επί μισή ώρα από τις 14:00 μέχρι τις 14:30 ελληνικά και τουρκικά μαχητικά ενεπλάκησαν τρεις φορές. Το πρωτο τουρκικό ζεύγος μαχητικών βρήκε απέναντί της ελληνικά Μιράζ 2000 με έλληνες χειριστές να μεταφέρουν στο news.gr πως οι τουρκοι χειριστές «δεν πέρασαν καλά».

 

Τα επόμενα δύο τουρκικά ζευγάρια φρήκαν απέναντί τους ελληνικά F-16 με το αποτέλεσμα να είναι το ίδιο, δηλαδή οι ελληνες πιλότοι πήραν το τακτικό πλεονέκτημα. Οι εμπλοκές έγιναν όλες στην περιοχή μεταξύ Λήμνου και Λέσβου.

pentapostagma.gr

Pin It

Ήξεις Αφήξεις

Wonderful Crete

Ιανουαρίου 16, 2020
Wonderful Crete 123

Φαράγγι Τρυπητής

Ιανουαρίου 06, 2020
Wonderful Crete 22

Σπήλαιο Ψυχρού (Δικταίο Άντρο)

Φράγμα Φανερωμένης

Δεκ 22, 2019 Wonderful Crete 47

Οροπέδιο Λασιθίου

Δεκ 16, 2019 Wonderful Crete 89

Φαράγγι Σαμαριάς

Δεκ 02, 2019 Wonderful Crete 93

Νήσος Ντία

Νοε 23, 2019 Wonderful Crete 111

                                       

                                                                                

                       

                                                                                                                     

 

 

                

                               

                         

                               
                            

 

 

 

 

                                                                                             

                           

                                                                     

 

                                                                    

 

Back to top
Go to bottom