Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 201805:38:07

 

   

 

Δέδες: «Εφικτό το Πάσχα οι Μεσαρίτες να περάσουν το δρόμο!»

Στην τελική ευθεία μπαίνει η ολοκλήρωση του κάθετου άξονα Ηράκλειο-Μεσαρά, με την διάτρηση σήμερα της σήραγγας, στο ύψος της Αγίας Βαρβάρας. «Επιλέξαμε την ημέρα της γιορτής της Αγίας Βαρβάρας, η οποία είναι η προστάτιδα των σηράγγων, για να προχωρήσουμε σ’ αυτό, το πιο δύσκολο τεχνικά κομμάτι του έργου», δήλωσε στην ΕΡΤ Ηρακλείου, ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες, ο οποίος είναι παρών στις σημερινές εργασίες.

Η σήραγγα έχει μήκος 500 μέτρα και αποτελεί μαζί με τη γέφυρα που κατασκευάζεται, το τελευταίο κομμάτι του έργου, το οποίο «συναντά» το ολοκληρωμένο κομμάτι από την πλευρά του Ηρακλείου.

Αισιόδοξος για την πορεία του έργου δηλώνει ο κ. Δέδες. «Είμαστε πολύ μπροστά σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα που έχουμε θέσει. Το έργο θα πρέπει να έχει παραδοθεί τον Μάρτιο του 2019, αλλά εκτιμούμε ότι θα είναι έτοιμο πιο γρήγορα.»

Οι οδηγίες από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών είναι για επίσπευση των εργασιών γι’ αυτό και όπως επισημαίνει ο κ. Δέδες, τα συνεργεία εργάζονται σε δύο βάρδιες.
«Είναι σημαντικό επίσης, ότι λύσαμε το πρόβλημα των κατολισθήσεων μετά την μελέτη και την συμφωνία με τους μελετητές, τον εργολάβο και τις αρμόδιες υπηρεσίες» πρόσθεσε ο γενικός γραμματέας.

Για τη διάτρηση της σήραγγας ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες, ανέφερε πως το κομμάτι αυτό της σήραγγας είναι το πιο δύσκολο, ενώ τόνισε πως πλέον είναι εφικτό το Πάσχα οι Μεσαρίτες να περάσουν το δρόμο.

 

apopsilive

                                             

                                                                                

                          

                           

                                 

                               
                            

                                                                                              

                            

                                                                     

 

                                                                    

 

Back to top
Go to bottom